BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, September 2, 2010

Kecelaruan, kegelisahan....



Celaru
Celaru untuk ak memilih sahabat dan kawan...
some people said dat 'sahabat' n 'kawan' tue mempunyai same meaning..
but not me....
sahabat adalah teman yg sanggup menemani kita kemana sahaja, sanggup bersusah bersama, sanggup berkongsi segala sikap baik n buruk kita,
dan paling penting mengerti siapa kita....
kawan ada dimana2 sahaja, kawan boleh
datang dan pergi..
kecelaruan bermula bila :
Sahabat ajak g jalan2 sama...
begitu juga kawan....
dh lama tak kuar dgn sahabat,
kecian sahabat...
sahabat dan aku berjauhan....
tp kawan pulak beriya2 mahu kuar bersama.. hmmm...
celaru untuk aku memilih... kawan... sahabat... saya sangat sayangi kamoo semua... fahami lah saya, jika saya terpaksa memilih salah 1 dari kamoo semua..
hidup saya berwarn
a hanya dgn kamoo semua... jgn pinggirkan saya..jgn jauhi saya..

to ct ruqayyah, nurul jannah,ruzanna ramli... kamu lah s
ahabat yg saya sayangi...
P/s : ct ruqayyah maafkan saya sbb salu mungkiri janji.. jgn jauhi saya..

Gelisah...
hmm begini lah kehidupan ak y salu sgt gelisah ..
ntah apa yg ak terlalu gelisah sgt..
apa yang ak cari dan aku mahu dalam hidup nie..
selain tue gelisah pasal project sem akhir, assngmnt, and afta finish study nk wat apa..
huhahua.. yoyo jelah kamo nie.. nk bermonolog konon2 nya.. tp tak reti langsung.. hahhaha
my mum suggest i suoh keja..
kadang2 i pikir elok bebenor ler tue i keje.. tp.. i nk koje apo????
i kalu boleh nk keje yang gelemourrrr... haha mksud i pki heel, pki bju cntik.. nk jdi model xsesuai langsung i nie( mmg xsesuai pon,body u bkn mcm kerengga ok)
ntah la.. kalu continue study???? nti la i pkir.. hihii

i ade cita sedih nk kongsi ngan u'll.. masih lagi dlm mood 'gelisah'
mlm kelmarin i dgr lagu 'akan ak jumpa'.. u'll tahu x?? alaaa.. OST tok syurgamu ramadhan.. cdih kn lagu tue.. lgi2 tuk org y penah putus cinta cm i nie..
pastu i teringt dkt nasib hidup i... i text abah ' abah.. sendiri ker nti kakak, tiada seorang anak akn lahir dari kakak.. untuk akak belai, kasih n syg abah'...
cedih sgt... hujan yang selama nie tidak turun lagi, telah mengalir untuk sekian lama... dlm lagu tue ada sebaris lirik betul2 wat i terasa..
'ku lihat semua gembira bila mengenali erti cinta, senyuman ku pilihannaya duka'... benar tue suma.. dh cedih nie, i pon dh letih.. jom tidoq tuk seketika jap g nk buka pose ngan kawan2....
selamat berbuka yea kawan2..

p/s beginilah kehidupan nurul ashikin



0 comments: