BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, August 2, 2010

PERKARA YANG TELAH LAMA AKU DUGA...::::

Operation dah selesai...
Kesakitan pun mula terasa..
Diperut, di bahu, kaki lenguh, sakit pinggang...
SEmua tu kesan dari bius, but im very lucky cos no vomitted

Satu malam just boleh minum jer, okla tue dari xdapat
minum rite??
tangan dah bengkak, air xjalan so tukar another side..
sakit .... tp bila fikir balik saya macam dh biasa dengan
kesakitan injection mana tak nya dalam setahun i akan kena
injection dalam 5kali so kali dgn 7tahun so dh 35kali i kena..
Macam dh lali pula...hu3

KEesokannya doc dtg and tell situation yang sebenarnya...
hmm.. before doc dtg lagi saya dh fikir kemungkinan apa
yang doc akan bagitahu saya..
Dan ketika itu jugalah saya dah buang segala perasaan sedih,
kecewa and takut sebab waktu itu mama tak ada..
Dia g KAfe belikan saya kuih putu...
kecian dia kena jalan jauh, dh la sakit kaki..
tapi sebab saya kena pantang so dia carikan juga makanan
yang saya leh makan untuk mengisi perut
Dah 2ari saya tak makan sebab kena berpuasa untuk Operate

Masa doc bagitu tue saya xpandang pon muka mama sebab
saya xmahu menangis..
so saya pretend saya sangat tabah..
keputusan tue langsung tidak bagi kesan apa2 kt hati saya..
sedangkan hati saya sedang menangis sedih..

afta doc dah pergi, saya pura-pura tido, tapi saya tahu mama
nampak air mata saya mengalir lagi2 waktu tue dgr lagu
dari joeniar arif-rapuh..
memanglah saya sangat rapuh waktu tue..
mama pon keluar dari wad..
then i terasa nk bagitahu abah, tiba2 mama datang..
tgk2 dia dah berjujuran air mata i terus bagi mama cakap
dengan abah
mama cerita apa yang jadi dekat saya, dengan teresak2

kiki : mama pulak yang sedih kenapa??
(bodohnya la soalan tue)
mama : yela mama sedih la kamu sabar yea semua tue dugaan
and bla bla bla
kiki : dah2 la ma, mama sedih pon bkn nya dapat apa
(teruk betul kamu ni nurul ashikin huhu)

Tapi dah xde cara lain itu jea untuk i avoid myself untuk
menangis sesama
Maaf mama... i tak mahu nampak lemah didepan kamu..
Bia lah saya seorang jer yang tahu kelemahan saya..
tapi CT ruqayyah juga memahami kelemahan saya .. huhu

p/s hidup ini adalah pilihan kita.. kalau bik yang kita mahu
insya'allh baiklah jalan seterusya..

0 comments: