BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, August 2, 2010

MAKIN TERTEKAN HIDUP INI...::::::::

Mengetahui sesuatu perkara yang begitu terkesan dihati..
Lebih2 lagi kalau sesuatu itu pedih untuk diketahui,
tak tertanggung rasa nya.. hanya yang ILAHI saja yang
mengerti segala kepahitan dan keperitan...
Dan ILAHI jugalah
yang dapat mengubati segala kelukaan itu...

Hidup dalam kepuraan juga adalah suatu ubat untuk kita
terus move on...
Pura-pura menbayangkan tiada apa yang berlaku..
Berpura- pura tabah dalam menghadapi segala..
Hidup dalam kepuraan menganngap perkara itu adalah
remeh semata-mata..
Tidak akan memberi kesan langsung dalam hidup ini..
and pretend till i satisfied....

Tapi Renungkanlah Sampai Bila NURUL ASHIKIN ..
Kamooo Harus jalani hidup ini dalam kepuraan...

Sampai saya dah tak mampu untuk menanggung...
Sampai puas untuk saya deritai hati dan jiwa saya..
till i cant bear all dis...
Kerana setakat ini itu sahaja jalan yang dapat saya temui

Saya tak menyalahkan sesiapa ...
tapi saya takot untuk menghadapinya..
saya masih ada mama, adik...
tapi saya tak sanggup untuk bebani mereka lagi..
saya mahu abah... tapi abah tak pernah mengerti..
Sesaat bersama pun dah cukup bermakna ...
Abah fahamilah derita anak perempuanmu ini, sesungguhnya
dia hanya mengharapkan kasihmu yang telah lama dia
dambakan...
Even we always keep in touch, but tak sama seperti kita
berada disisi..
kasih sayang itu lebih terasa..
anak mu ini terlalau rapuh untuk menghadapi segalanya
seorangan... ABAH...

Kesakitan ini tidaklah sesakit kesakitan dipandang rendah
oleh orang sekeliling...
tapi kesakitan ini begitu terkesan untuk seluruh hidup saya
Mungkin ini balasan atas kesilapan lalu..
YA ALLAH.. kAU TABAHKANLAH HATI HAMBA MU INI..
KAU PERMUDAHKANLAH JALAN HAMBAMU INI DALAN MELALUI
DUGAAN MU YA ALLAH..

0 comments: